divendres, 8 de maig del 2015 Tags: , , , 0 comentaris

Tema 3: Activitat 3

Aquesta activitat invita a participar en el fòrum: "avaluació objectiva o subjectiva".


Ací està l'opinió demandada:

"Si parlem d’avaluació en funció del judici del/de la formador/a la classifiquem en subjectiva i objectiva. La primera fa referència a la seva experiència personal, que pot veure’s influenciada per factors emocionals, l’objectiva utilitza proves quantificables prèviament elaborades, en les quals el judici del/la formador/a no pot alterar els resultats. L’ideal, sens dubte, és acostar-nos el màxim possible a l’avaluació objectiva. Però podem afirmar que aquesta pot ser utilitzada al 100% dels casos? La meua resposta és negativa. Podem usar l’avaluació objectiva en una classe on predomina la diversitat i n’hi ha casos d’inclusió? Podem avaluar, de manera objectiva un TDH, un Asperger, un hipoacúsic … eliminant la influència dels factor emocionals? Fins i tot són objectius els criteris que utilitzem si els hem fet nosaltres? I si participa l’alumnat, no seran subjectius per part de l’alumnat?

Una avaluació objectiva és desitjable, però amb uns granets de subjectivitat. Serà més objectiva (mai totalment) quanta més participació tinguen altres persones a més de l'avaluador."


No Response to "Tema 3: Activitat 3"

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Amb la tecnologia de Blogger.