Aquesta activitat invita a participar en el fòrum: "avaluació objectiva o subjectiva".
Ací està l'opinió demandada:
"Si parlem d’avaluació en funció del judici del/de la formador/a la classifiquem en subjectiva i objectiva. La primera fa referència a la seva experiència personal, que pot veure’s influenciada per factors emocionals, l’objectiva utilitza proves quantificables prèviament elaborades, en les quals el judici del/la formador/a no pot alterar els resultats. L’ideal, sens dubte, és acostar-nos el màxim possible a l’avaluació objectiva. Però podem afirmar que aquesta pot ser utilitzada al 100% dels casos? La meua resposta és negativa. Podem usar l’avaluació objectiva en una classe on predomina la diversitat i n’hi ha casos d’inclusió? Podem avaluar, de manera objectiva un TDH, un Asperger, un hipoacúsic … eliminant la influència dels factor emocionals? Fins i tot són objectius els criteris que utilitzem si els hem fet nosaltres? I si participa l’alumnat, no seran subjectius per part de l’alumnat?
Una avaluació objectiva és desitjable, però amb uns granets de subjectivitat. Serà més objectiva (mai totalment) quanta més participació tinguen altres persones a més de l'avaluador."


Manel Collado
Visites
Per a traduir la pàgina
Quin temps fa a Castelló ...
ETIQUETES
Blocs del Grup ABP
visiteu:
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Popular Posts
-
En el segon tema s'han presentat 2 projectes. El primer té per objecte la realització d'un parc temàtic; un ABP dirigit a 5è de ...
-
Aquesta activitat tracta el tema de l'avaluació centrant-se en les rúbriques i les seues avantatges en el marc avaluador. Les Rúbriqu...
-
Per a atendre a una avaluació formativa, en el moment del disseny de l'ABP hem d'atendre a la temporalització del nostre projecte. P...
-
FITES EN PBL FITA 1: Definir el context d’actuació. FITA 2: Pregunta motriu i escenari. FITA 3: Productes que generen l’alumnat FIT...
-
L'activitat ens parla de les APPS en l'Educació. Després de veure la presentació de Rosa Liarte i dels eines distintes per a con...
-
En aquesta activitat hem de confeccionar el nostre PLE. Ens han facilitat la tasca amb el llibre de Castañeda, L. y Adell, J. (Eds.). (201...
Arxiu del blog
Amb la tecnologia de Blogger.
No Response to "Tema 3: Activitat 3"
Publica un comentari a l'entrada